loading...
وب سایت رسمی بهزاد پکس
سعید علی مردانی بازدید : 3799 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ مهدی NP و محمد MP به نام عروسیت مبارک

 

http://s3.picofile.com/file/8228009400/Mehdi_NP_Ft_Mohammad_MP_Arosit_Mobarak_www_bezad_pax_fans_r98_ir_.jpg

 






دوستان اگه بشه جهت حمایت ما لینک آدرس این آهنگ رو تو شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارین


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام,سعید علی مردانی هستم متولد 1371 ساکن شهر تبریز,2سال میشه این وبلاگ رو باز کردم و داخلش آهنگهای مورد علاقه م رو قرار میدم,حرفایی که تو آهنگهاشون میزنن یه جور واقعیته و من دوست دارم و هرزه گی و پوچ بودن عشق های امروزی رو به زبون میارن,بعدشم بگم این خوانندگان نه فرشته هستن نه تک پر و همشونم الان که خواننده هستند و محبوب شدن تو شبکه های اجتماعی الان خودشون با 100تا دختر در ارتباط هستن و اینو به این خاطر گفتم که دخترا مراقب باشن تا لقب هرزه گی روشون نخوره به خاطر اعتماد به اینجور خوانندگان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه