loading...
وب سایت رسمی بهزاد پکس
admin بازدید : 670 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام,سعید علی مردانی هستم متولد 1371 ساکن شهر تبریز,2سال میشه این وبلاگ رو باز کردم و داخلش آهنگهای مورد علاقه م رو قرار میدم,حرفایی که تو آهنگهاشون میزنن یه جور واقعیته و من دوست دارم و هرزه گی و پوچ بودن عشق های امروزی رو به زبون میارن,بعدشم بگم این خوانندگان نه فرشته هستن نه تک پر و همشونم الان که خواننده هستند و محبوب شدن تو شبکه های اجتماعی الان خودشون با 100تا دختر در ارتباط هستن و اینو به این خاطر گفتم که دخترا مراقب باشن تا لقب هرزه گی روشون نخوره به خاطر اعتماد به اینجور خوانندگان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه