loading...
وب سایت رسمی بهزاد پکس
mostafa بازدید : 1706 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (6)

بازگشت علی بابا به عرصه موسیقی

علی بابا بازگشت !!!
علی ولی پور ملقب به علی بابا بعد از خداحافظی از دنیای موسیقی امروز تصمیم گرفت
که دوباره برگرده و فعالیتشو ادامه بده……
همونطور که میبینید اینبار برگشت علی بابا به حقیقت پیوست و به هیچ وجه شایعه نیست
تیم مدیریت دیس لاو موزیک بازگشت علی بابا رو به طرفداراش تبریک میگه
به زودی منتظر کارای جدید علی بابا باشید

لطفا این پست رو در شبه که های اجتماعی به اشتراک بزارید 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Fatemeh در تاریخ 1394/11/03 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

یلی ممنون برگشتین واقعاهرروزگریه میکنم ک من هرکی رو دوس دارم خدا ازم میگیرتش
خیلیییییییییی ممنون..ی دنیا ممنون اقاعلی

این نظر توسط Asma در تاریخ 1394/10/24 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

خدارو شکر که برگشتی

این نظر توسط اتی در تاریخ 1394/10/23 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

خدا شکر اومدی انشالا چشم دشمنات کور بشه که شم پیشرفت تو رو نداشتن همیشه موفق باشی خداکنه مثل بهزاد پکس نباشی ترک از وطن کرد علی بابا پرچمدار ایران خوش اومدی

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/10/20 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

علی بابا خیلی خوشحالم که برگشتی بارفتنت دیس لاو عزادار شده بود خدارو شکر که برگشتیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط amir ali در تاریخ 1394/10/18 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

خدارو شکر برگشتی

این نظر توسط hooman در تاریخ 1394/10/17 و 3:27 دقیقه ارسال شده است

چه زود برگشت !


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام,سعید علی مردانی هستم متولد 1371 ساکن شهر تبریز,2سال میشه این وبلاگ رو باز کردم و داخلش آهنگهای مورد علاقه م رو قرار میدم,حرفایی که تو آهنگهاشون میزنن یه جور واقعیته و من دوست دارم و هرزه گی و پوچ بودن عشق های امروزی رو به زبون میارن,بعدشم بگم این خوانندگان نه فرشته هستن نه تک پر و همشونم الان که خواننده هستند و محبوب شدن تو شبکه های اجتماعی الان خودشون با 100تا دختر در ارتباط هستن و اینو به این خاطر گفتم که دخترا مراقب باشن تا لقب هرزه گی روشون نخوره به خاطر اعتماد به اینجور خوانندگان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه